Tidigare "krav"!

Hej på er alla sötisar, ursäkta för att inlägget kommer så sent, men jag har verklige haft FULLT hela dagen, SJUKT! Sitter just nu och kikar genom en video som är klar men vet inte om jag vill lägga upp den... Har verkligen beslutångest över hur jag ska göra! Ska klura lite till innan jag bestämmer något och fram tills dess får jag försöka spela in något annat matrial! :) Övrigt har dagen varit bra och när jag kom in från vår middags promenad öste snön ner! Jag är verkligeninget fan av snö och där stod jag som en liten snögubbe, haha!

Att bero på något helt annat började jag prata med en kille som kom fram till mig tidigare idag med blont hår och liten toffs/bulle på huvudet. Bruna ögon och super fin mörk röst på det asså jag DOG! Minns när jag var yngre skulle killarna jag träffa ha kort hår med lit vax i och ligga på en längd 175- 180 och sen var det bra. Idag får dom gärna ha skägg eller vara långhåriga, så dödens snyggt! Även tattuering är inget heller jag säger nej till och får även ligga på195, haha! Iaf han som jag börja prata med var super trevlig. Kom bara tänka på att min tidigare smak en gång var långt från det jag attraheras av idag.

Nu blir det lite jobb och senare ut med hunden, funderar på att kika på Wahlgrens värld, men vet inte om jag ska. Hela dagen försvann åt massa jobb och funderar på att lägga mig tidigt. Ska kanske dra till Växsjö i helgen men inte helt säkert, men om det blir av! Nu ska jag fortsätta med mitt och så hörs vi mer sen igen, puss på er!