Underbart!

Det bästa jag vet är att lägga sig i nybäddade lakan och känna den där underbart goda nybäddade doften. Det om något är verkligen GULD värt och samma med handdukar! Jag brukar ha som "tradition" att byta sängkläder 1 gång i veckan och somma med handdukar, det är så himla mysigt! Där av att jag harupptäckt en ny hobby att shoppa nya sängkläder och handdukar. Det om något är minst likaviktigt som kläder och skor, haha!

Där av att jag älskar bo på hotell och man kan kryssa i en ruta att man ska få nya sängkläder dagligen, det om något är LYX! Fast ibland kanske dt ingår, vet bara om att jag brukar kryssa i det för att vara på säkra sidan, haha! Det har nästan blivit som ett beroende, nya sängkläder och rent golv, jag blir togkig annars, haha! Sen hur andra bor rör mig inte i ryggen, men där jag sover måste det vara rent omkring mig, hihi ^^


Dessa nedan är mina dröm laka,så himla snygga!