Vad hände?!

Hej på er alla bloggläsare, sitter nu i soffan efter en SJUKT hektiskt dag och min första fråga till mig själv är... Vad hände med dagen?! Asså på 5 minuterblev det mörkt och lusten för att fota lite smått försvann därpå också, haha! Var iag iväg i stan för att köpa mina hormoner och aldrig förstått vilken frihet att få dem genom "lagligt" sätt än att beställa hem från utlandet, helt obeskriviligt! 

Just nu sitter killen och bläddrar genom film efter film. Grejen är den att han har typ sätt alla filmer som finns där av att mina förslag tydligen suger, haha! Mina förslag som varit är Bejb, Rottatoui och Ice Age. När jag var liten älskade jag se Beyb för grisen var så söt och att han pratade så sött (dubbad verision). Aja ska se om vi kommer till någon rätta med detta och så hörs vi mer sen igen, puss på er!