Asså varför! 14/10

Go mrgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och er morgon börjat betydligt bättre än min... Som vanligt kommer saker ivägen och tanken är att jag ska upp till Skövde för att plocka ur mina möbler, men nu verkar det se knepigt ut... Det har nämligen visat sig att ena har åkt iväg med reserv nyckeln i sin knippa och det säger väl allt?! Det är nu jag frågar mig själv, varför gav jag bort alla nycklarna... Men eftersom jag är första hands hyrare så kommer detta gå att lösa, men berättar mer imorgon då vi ska upp!

Annars börjar dagen med jobb och är i hyffsat god tid. Hoppas det håller i sig imorgon också, haha! Verkligen så trött på detta med hyres skiten och ska bli skönt att bli av med den! Det värsta är att jag snart ska in i det igen, haha! Varför lär jag mig aldrig... Men nog pratat om detta, dags för lite jobb och så hörs vi mer sen igen, puss på er!