Bli privat på fb?! 30/10

Go morgon alla underbara, ligger nu i sängen efter varit hos min pojkväns familj och ätit frukost. Blev massa gott och fick en trevlig pratstund innan jobb efter jobb plockades på för var och en. Efter maten satt jag och gick igenom mail och pratade med hans Mamma undertiden hon strök lite saker. Blä har fortfarande videos att ladda upp men har verkligen 0 ork?!

Nu ska jag sova lite, känt mig jätte seg hela helgen och vid 16:00 beger vi oss till Hjo för att visa upp den nya bilen, ni som följer mig på Snap eller insta kan se den där :) Att bero på något annat funderar jag på att solla bort personer på min fb jag ändå inte känner eller träffar längre. Jag vill börja ha någon sida ut över bloggen jag inte ska behöva vara offentlig! Men är man elak då?! Jag har bara lust att vara göra det för vill dom hålla koll på mig finns bloggen, Snap och insta! :)