Fick inte behålla den! 9/10

Go etermiddag, som vanligt sen uppdatering och varför vet jag knappt själv, haha! Jag tänkte börja uppdatera vid kl 12... Men det kom hela tiden upp annat och inlägget blev aldrig gjort, haha! Men nu så! Jag och lillen har tagit det lugnt och bara slappat och kikat film och hade ett litet snabb möte. Brukar i vanliga fall inte ha det under söndagarna... Men fick gå eftersom jag känner henne privat jag hade möte med :)

Hittade ven en tröja i min tvättkorg som inte är min som jag glatt tog på mig, super skön och älskar lite over siz, hihi ^^ Gått runt i den under hela dagen och bara slappat, helt underbart! Dock fick jag inte behålla den utan bara låna den... Tyckte jag bar upp den riktigt bra och såg allmänt fab ut, hihi ^^ Nu ska jag till affären för att köpa lite saker till en kommande video som ska upp nu i veckan eller den som kommer, bloggar mer sen igen, puss på er!