Glöm!

Hej på er alla sötnosar, suttit och kikat lite film undertiden jag planerat upp mrgn dagen som kommer bli SJUKT stressigt... Har redan ont i magen, haha! Men ska försöka motverka det med att jobba in lite saker under kvällen! Ikväll blir det ganska chill och ska ivänta lite program som börjar vid kl 20:00. Verkligen älskar ha dagar som dessa då jobb inte är ALLT! Idag kan jag bara slappna av och ta det lugnt, super skönt!

Dock ska jag iväg och handla för insåg att buljngerna är slut och kan vara en fördel om man ska laga någon soppa, haha! Att bero på det tyckte någo att vi skulle dela på städningen, tvättning och inköp av maten. Det enda som vi inte skulle dela på är matlagningen... GLÖM! Så skoj tycker jag det inte är att laga mat och eftersom min mat är betydligt billigare och håller längre får han köpa sin mat och laga den själv. Alla som känner oss vet ändå att det kmmer sluta med att jag fortsätter med mina sysslor pga att min idé överträffa hans, haha! Någon som kan deala är det jag och tydligen har han fortfarande inte insett det eller tror att det ska bli motverkande effekt, sm om, haha!