Hoppas jag får tid!

Hej på er alla finisar, solen har äntligen tittat ftam och funderar på att gå en promenad senare under dagen med lillen innan jag pallar mig iväg till gymmet! Ska försöka komma iväg innan kl 18:00 i fortsättningen så jag inte behöver skjuta upp detta mer. Fick ett mess från min gammla PT som undrade hur det hade gått med träningen sen sist... Tydligen hjälpte inte bloggen med alla bevis jag stoppat i mig, haha!

Fick även veta att jag ska på lgenhetsvisning imorgon kl 16:30, helt okej! Fast denna gången fanns det inget badkar, men har en behaglig känsla över att det säkert kommer finnas någt annat att påpeka om... Nu ska jag kika förbereda matlagningen innan hag sticker till gymmet och senare ikväll blir det jobb. Brukar sitta med lite jobb efter kl !8:00, där av att jag alltid blir sittandes och aldrig kmmer iväg, haha! Kom också på att jag måste boka tid för lillen och har jag välands tur får jag tid redan imorgon, hoppas på det!