Hoppas jag kommer intill! 20/10

Go morgon alla sötnosar, hoppas allt är väl med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen, bara lite seg i huvudet och det är typ det enda! :) Vädret är skit dåligt och jag funderar på att gå och sola solarium, brist på annat. Idag är det dessutom visning på lägenheten och inlämning av kontrakt på den nya, samt att jag kanske ska möta upp någon att fika med, beroende på hur övrigt dagen går med jobb.

Ska även ringa om tid för klorna nu på lördag så jag har dom fina också, kan verkligen inte se ut som jag gör längre, haha! Har dock ingen aning vad jag ska göra =/ Känns som jag gjort allt inom nagelväg, finns det verkligen inget jag inte haft tro?! Så fort dom öppnat ska jag slå en pling och hoppas innerligt att dom har tid, hade varit himla tråkigt annars! Aja nu måste jag fortsätta med mitt och så hörs vi mer sen igen, puss på er!