Inget kommer kunna skilja oss åt!

Att jag älskar djur är väl inget nytt och tror det varit så från start. Jag beskyddar mina djur som om det vore mitt lilla barn, haha! Tragiskt men sant, haha! Jag är väldigt mån om att mina djur jag har ska matcha med dom jag träffar. Jag har nämligen gjort det misstaget en gång då 2 indevider inte trivdes med varandra... Det gick så långt att min hund hoppade upp i sängen och sket han jag var tillsammans med bara nån millimeter från ansiktet, haha! Fast det kanske fanns skäl till också, att se henne sitta under köksbordet varje gång jag kom hem från skolan var PEST och strax därpå insåg jag att detta måste få ett slut.

Därför är jag väldigt mån om att mina djur ska trivas med mina partner. Klankar man ner på min hund är det som att ge sig själv minus poäng och en enkel biljett till singel. Jag ödslar ingen tid på någon som avskyr min hund. Jag vet att hon är väldigt på från start och kan gå en på närverna med sitt hoppande. Men för mig är det bland det bästa som finns när en liten boll kommer springandes emot en. Vi 2 har en storry och den kommer aldrig någon få ta bort! Gucci må vara lite för pang på men hon är min lilla ADHD-hund!