Inte gjord för ett sådant monster!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra för jag mår toppen! Har massa jobb jag måste ta tag i idag och videos att redigera och spela in ingför komande vecka! Men blir nog bra skulle jag tro, fick veta att intervjun jag medverkade i är klar och när den finns ute lovar jag säga till! Idag blir det jobb efter jobb och är på så himla bra humör! Blev en sväng till mina underbara föräldrar igår för att visa upp kärran och Papi var väldigt impad, haha! 

Det jag kan börja med att säga är att bilen INTE är min utan min pojkväns, haha! Till att börja med är jag inte den mest fokuserade personen och där av att jag inte ska äga ett sådant vidunder, haha! Men var väldigt skön att sitta i och tog oss sakta men säkert fram och tillbaka! Hela denna helgen har varit fullt upp och nästa ser minst lika lovande ut... Känns som jag mer eller mindre aldrig är hemma, haha! Åh nästa vecka dra jag på äventryrsbad och jag har helt glömt att kolla om dom har WIF =O Nu blir det redigera lite smått innan jag måste iväg, bloggar mer sen igen, puss på er!