Ja, ja, ja! 7/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott för det har jag och mår super! Solen skiner och jag funderar att eventuellt åka till mina föräldrar, men inte helt säker... Måste verkligen jobba i helgen och få igenom dom sista mailen gällande samarbeten och ska eventuellt få hem lite nya saker, asså så glad!

Pratade igår med en hyresvärd som kommer eventuellt ge tillbaks min gräddhylla om inte lite bättre! Asså OMG! Berättade om min tidigare lägenhet och visade bilder och tror hon förstod vilka krav jag har och engång haft, haha! Hört att vaktmästarn kan vara lite små sur, men som alla vet är mitt ord alltid tyngst och han är så välkommen att försöka trotsa mig, haha! Såg Whalgrens Värld igår på 5:an, asså jag dör! Den familjen är helt FAB och huset var riktigt maffigt med! Typ så jag vill bo men 1 plans :)