Kanske får tid direkt! 29/10

Go morgon alla underbara, solen skiner och jag vaknade för ca 15 min sen! Kom ganska nyss in med hunden och ska inom kort göra mig iordning för att gå i lite affärer. Ska åka till Vetlanda med killen och hans kusin på Biltema utav alla 100 ställen, haha! Fick se deras nya t-shirts med någon logga på biltema, asså varför... Vad har jag gjort för att förtjäna detta?! Aja huvudsaken är att jag inte har någon eller Gucci!

Bero på henne ska hon åka och klippas snart, så sweet! Ska bli så himla skönt och med massa tur kanske vi kan komma intill redan imorgon. Vet att jag pratat om detta tidigare, men helt enkelt inte haft tid. Känts som jag aldrig är hemma och när jag väl är det har dom ändå inte tid, haha! Dagsatt spackla nyllet och så hörs vi mer sen igen, puss på er!