Kom loss nu! 18/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra för det gör jag! Blev lite sen uppdatering men haft fullt upp med jobb och där av att jag inte bloggat fören nu... Men hoppas det är okej för er! Ska sitta med lite jobb nu så alltär klart inför kommande veckan. Sitter just nu och äter lite frukst och kikarlite på tv undertidebn jag pratar med Challan. Ska även öppna paketet jag fick i veckan som var och misstänker att det kan finnas ett par nya skor, hihi ^^

Det som sker för dagen är mesta dels jobb och senare ikväll blir det Svenska Hollywoodfruar, asså ska bli så skoj! Många är nu mer i olika team, men känns ganska komiskt att 2 vuxna personer inte kan bete sig, haha! Sen vems felet är har ingen betydelse eftersom det är aldrig fel att 2 träter! Däremot kan jag anse attbåda är minst lika dumma :)