Kost vad det kosta vill! 4/10

Go morgon alla bloggläsare, hppas allt är bra med er för med mig är det bara fint! Precis pratat med en på Skövde Bostäder och frågade lite om området jag engång bodde i om hur läget ser ut nu för 3:or på 8:e våningen. Etersom jag dumt nog sa upp min lägenhet innebär det att jag måste söka ny... Risken att jag får någon är inte speciellt liten, dels för dom vet vem jag är och dels för att ytterst få väljer bo solo pga hyran, tror min gick upp nu på 9546 eller något. Men enligt mig är det helt klart värt det och m det inte blir den kaske det blir dom i stan för 12000 :)

Nu ska jag ta lite frukost och så hörs vi mer sen, idag händer nog inte så jätte mycket, lite jobb och sen blir det nog ganska lugnt skulle jag tro. Måste även till gymmet så jag kommer i form någon gång också och dessutom ska jag ringa ett samtal för att bka tid för min kommande bröst operation, men berättar mer om det sen, puss på er!