Lyckorus!

Hej på er alla finisare, nu så ska jag iväg på stan lite och shopppa lite till nya lägenheten! Sen ska jag redigera en video och spela in en annan, beroende på om NÅGON, dvs min pojkvän vill vara lite frivillig, haha! Dagen har varit helt underbar, strålande sol och när jag gick hemåt efter vår lilla promenad kom en bilen efter den andra på parkeringen. Jag glömmer oftastavatt folk slutar vid 16:00 från sina jobb.

Iaf kände jag lycka jag inte känt på länge, inte att jag är olycklig nu, men ni förstår :) Det var nästan lite magisk känsla att gå längst den lilla gångbanan och bara stanna upp och njuta över ALLT! Föresten nu till helgen ska vi köpa bil, men visar mer om det i en vlogg och kanske på bild om jag kommer ihåg! :) Nu ska jag iväg och kika lite saker sen handla mat för jag har helt glömt av i daglig ordning, haha!