Mina smaklökar sjöng!

Hej på er, ledsen för dagens uppdatering men hade fullt upp från morgon och antg jag skulle kunne sköta mina uppdateringar som vanligt... MEN det gick uppenbarligen inte, haha! Aja hoppas ni förlåter, ska inom kort göra iordning vloggen och varnar er i förväg, kan vara väldigt kort... Men  som ni vet mådde jag verkligen inte bra i Söndags vilket resulterade till att jag inte vloggade mer än nödvändigt =/

Iaf, jag tänkte också dela ett kvälstips och det är nämligen chips med någon chedddar dip som var hur god som helst ihop! Asså mina smaklökar sjöng den allra vackraste sång, haha! SJUKT hur gott det var! Den krämikga konsistensen och det knapriga chipset, asså dör! Kan verkligen Rekomender och ni hittar dippen på Willys! Vet nämligen inte om den finns på Coop eller ICA. Men jag hittade den på Willys iaf, as god!