Motgångar föder framgångar!

Nästan i allt jag gjort eller haft så som drömmar och diéer har jag ständigt fått höra motkretik... Jag kan verkligen bli så less på sånna människor som medvetet eller omedvetet trycker ner andra (inte för det stoppat mig) pga att dm själva intevågar eller inte kan. Att påbörja ett projekt och sedan slutföra det tar massa tid och ENERGI! Det kommer motgångar, jag vet! Men ska man täka så dag ut och in kan man lik,a bra stanna inne for life!

Jag fick höra av personer som stod mig nära engång att bloggen skulle aldrig kunna ge mig något och inget jag kan hålla på med livet ut etc... Men dom hade fel, jag ökade min statestik dag för dag och fick företag börja sammarbeta med mig. Medans dom som engång intre trodde på mig nu ber om rådgivning på hur man går tillväga etc. Jag hade tur och en massa driv på att få blogge rulla, därför gick det!

Alla mina media medverkan är enstor poäng att jag kom dit jag ville och står idag. Jag vet att vägen kan vara svår, men så länge man tror klarar man allt och inte låter andra trycka ner en! Låt det bli en morot som ska få din vilja igenom och visa In Your Face