Så funkar min inkomst!

Jag får ofta frågan hur jag tjänar mina pengar på bloggen och det är ganska enkelt! Det funkar ungefär såhär:

Först har jag ett möte med en sponsor som berättar m företaget, sina tankar och sina tjänster. Därpå berättar jag mina tjänster och krav. (låter som en sexscen, men hoppas ni fattar, haha!)

Därpå har man ett sista möte där allt går igenom och en slags "mall" läggs till och där går man genom allt innan kontraktet skickas och skrivs under mellan båda. När det är klart kommer pengarna in månadsvis från varje företag till ett "bloggkonto" där skatten dras av.

Detta innebär att klick eller besök på bloggen har ingen som helst betydelse! Mina pengar är redan inne och kommer rulla på fint 1 år fram över. Det gör att jag sätter mig safe och kan leva på mitt bloggande och leva livet jag lever.