Saknad eller vad?! 22/10

Go eftermiddag  alla bloggläsare, hoppas allt är fint med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och ska inom kort bege mig till föräldrarna för att umgås lite och senare ut på fest! Ska bli så himla skoj och möta upp gammla vänner och bara festa loss som jag en gång gjorde, hihi ^^ Eftersom partypinglan ska tillbaka har jag fått lite förslag på förfester och även efterfester, saknad eller vad, haha!

Var tidigare idag i stan för att shoppa lite små saker och hittat en sak jag ska ha till mitt barbord och fick idén av Jonna som dock slutade långt från bra... Dock hoppas jag att min petighet kommer lyckas betydligt bättre, haha! Hoppas kan man alltid och det kan jag leva länge på, hihi ^^ Om inte har jag en Pappa som säkert kan gjälpa mig med mitt lilla dilemma, haha! Nu ska jag jobba ikapp lite och så hörs vi mer sen igen, puss på er!