Samma mysiga efter effekt! 27/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Själv har jag sovit super och kan vara för att jag la mig redan vid kl 20:00, haha! Minns när man var liten var typ det sovdagstiden och inte var man vidare glad för det heller... Men igår var det bara skönt att lägga sig i god tid för engång skull! Eftersom jag inte dricker vare dig kaffe eller Red Bull i samma dos jag tidigare gjorde blir detta en stor förändring. Minns första månaden hade jag typ huvudverk och trötthet, typ samma sak om man tar bort kaffe skulle jag tro :)

Nu blir det jobba av och sen ska jag göra mitt bästa för att få allt klart, ska även skicka lite bilder till dom som intervjua mig tidigare i veckan och försöka redigera en video, beroende på om jag har någon på lager! Aja hörs mer sen igen, puss på er!