Ska bort från sorkboet!

Mitt nya mål är tt aningen koomma tillbaka till Käppluda eller en liknande lägenhet jag hade! Jag har ett driv inte många har och ger jag mig fan på en sak så lyckas jag förr eller senare. Jag har försökt anpassa oss i 2:an vi har men helt ärligt har jag börjat tröttna... Jag vill ha tillbaka mina 77 kvadrat om inte lite större!

Min jakt efter guldkanten har väckts på nytt och får jag bara fjutt på skiten är snart drottningen tillbaka på sin grädd hylla och lämnar detta sorkbo. Helt ärligt vi har varit och kikat på 2 lägenheter som är under mina kriterier... Jag har ansett dom bo bara men det har varit fel i varje ställe, bad kar, gula väggar, rör som sticker ut... FINE om det inte passar när jag anassar mig då ger jag upp!

Jag har anpassat mig efter dessa få ynka kvadrat och nu ska jag tillbaka till mitt glamorösa liv!