Ska försöka njuta sista månaderna! 8/10

Go middag alla sötisar, ledsen för gårdagens uppdatering men jag har verkligen haft fullt upp nu för att få alla pappren klara. Iaf nu är jag tillbaka och precis fixat mig och funderar på att åka till mina söta föräldrar. Sen kanske jag även hälsar på ett par vänner om den tiden finns till, men inte helt 100! Fick med ett mess om utgång men vet inte om jag droppar det eller stannar kvar hemma eller hittar på något annat skoj!

Kan också meddela att nu är alla mail besvarad och ber om ursäkt till er som fått vänta... Asså ni förstår inte min lycka att äntligen snart kunna flytta från denna lilla lägenhet! Känns helt overkligt och ska verkligen njuta dom sists månader i denna sen är det adios! Idag är det min jobb dag och ska fixa massor med jobb och så att nästa vecka rullar på lika fint med uppdateringar och biler med!