Skyll dig själv!

Svenska Hollywood fruar igår och antar ni också såg på det, iaf några av er! Asså shit... Att näven var uppe i luften märktes och nu börjar vi verkligen närma oss USA stil, haha! Min spontana tanke är att Åsa får mer eller mindre skylla sig själv... Att ge pikar och förvänta sig en klapp på kinden är löjligt! Gunilla imponerade verkligen på mig och tillslut brast det.

Sen att hon tog upp det där med barn var kanske inte var så bra eller genomtänkt. Men helt ärligt får klantfian skylla sig själv... Sitter man och klankar ner på en persons figur etc har man grävt sin egna grav! Dessutm att hennes kompis hade ätstörningar var min första tanke, yeah right det syns inte. Nu finns det säkert olika nivåer på det, absolut! Men ärligt talas var det ng det dummaste jag hört, haha! Jag tyckte Gunilla gjorde det fint ifrån sig och att Åsa Pestlund fick sig en funderare. Man kan inte gå till angräpp mot en person och förvänta sig inget tillbaks... Ett tydligt exempel var min fb-status där jag till slut tappade mitt tålamod och respekt för en personen. Sen att försöka hota med en polisanmälan och en kompis som skulle backa upp, snälla... Men kan ta det i ett annat inlägg om så önskas eftersom allt matrial finns kvar ;)