Snart färdig!

Hej på er, dås är man klar med allt jobb eller iaf typ! Har en vlogg att redigera och funderar på att göra den nu, blir inte roligare sen, haha! Borde sticka till gymmet, men kanske ska göra klart vloggen och sedan gymma?! Att bero på något annat är vädret as tråkigt och tydligen börjar clowner närma sig oss också, KUL! Helt ärligt orkar jag inte bry mig, klart man är fundersam men det får inte ta över min dag!

Nog om det, övrigt har dagen varit kanon, massa jobb och har bara 2 saker kvar, redigera viedon och sedan svara på mail. Att bero på något helt annat måste jag kika bikini, vi åker om bara några veckor, hade helt glömt av det! Dvs om vi överlever clownerna, haha! Ärligt talat tycker jag synd om dessa människor, tänk när sanningen kommer fram och undrar innerligt hur många av dem som kommer få stanna kvar på sina jobb... Kul ha det i sitt CV... Clown, gick ut på att skrämma oskyldiga... Bara tragiskt. Aja nog om det tramset, nu ska jag fokusera på det sista jobbet och så hörs vi mer sen igen, puss på er!