Sparar 1000 kr i månaden!

För er som nyligen kommit hit och för er som följt mig lite längre vet att jag tidigare gjorde mina fransar på en salong i Floby, jätte grym tjej btw! Men att åka där emellan skulle både kosta tid och pengar... Där av att jag fick ett tips av en annan bloggerska om att sätta sina egna fransar en efter en och tänkte, varför inte?!

Införskaffade mig ett par från Depend men tyckte dom var på TOK för korta, där av att jag förtvivlat letat efter 14 mm och tillslut hittade jag det! Dessutom enbart för 20 kr på dollarstore! Egentligen har jag alltid varit lite smått skeptisk till budgett affärer, men hade jag inte gått in dit hade jag alldrig fått tag på dem, så nöjd! Dessutom kostar dom mig inte 1000 kr i månaden och bara det är super i sig, hihi




1 Anonym:

skriven

Åh visa en video på hur du gör det, har själv funderat på att göra detta😊

2 Molly Nilsson

skriven

Vet inte om du såg videon men la upp en på min Y-kanal och hoppas du blev nöjd över den :) Hade spelat in den för ett tag sen och helt glömt av den och kom på den videon av din kommentar, toppen! =D