Tack alla nära och kära!

Många som håller på med sociala medier och har det som ett jobb/tjänar pengar på detta förstår vad jag menar. Men att gå in i ett förhållande med oss är verkligen något "udda/speciellt"... Jag kan ta mig själv som ett tydligt exempel som alltid måste tänka på vad klockan är, kom inlägget upp som det skulle, boka in möten, filma/fota allt som sker i våra liv, hur många inlägg som kommit upp, hur lång tid det kommer ta att redigera en video och alltid ha back up inlägg om något skulle skita sig...

I början är det okej, det är lugnt. Men ju mer tiden går blir det mer och mer ett stör moment... Det hör man av både familj, släkt och vänner, samt partners man haft. Jag är medveten om att det är ett stör moment och därför försöker jag alltid lägga tid när det inte märks. Men vanliga fall brukar jag säga "Ursäkta jag måste bara blogga om ni/du undrar varför jag blir lite osocial" Därför vill jag tacka alla kring min närhet som ändå accepterar det, jag vet att det är störande och att det irriterar er... Men det är mitt jobb och är glad att ni ändå låter mig hållas!

Se till er som levt/lever med mig vet om att jag är ständigt i full gas och ser alltid ut som en storm där jag passerat, haha! Det kanske tar lite tid innan jag får bukt på problemet, men jag får det gjort förr eller senare, tack för allt tålamod som ständigt ska prövas omedvetet från min sida!