Tänk över det först!

Det känns som många transsexuella bde äldre och yngre anser att bara om, om jag gör min nedre peraton blir allt bra. Men frågan är om det är så?! Vare sig jag eller någon annan blir mer kvinna med en dit opererad fitta... Det var som en jag träffade för länge sen som fick mig att reflektera till min siutaton. Det går inte göra något man inte är och det är tyvärr så sant.

Man blir vare sig mer man eller kvinna bara för att man genimgår en operation, tyvärr... Vi kommer förbli transsexuella ch det är INGET vi ska skämmas över! Även m någon säger uh eller fy på gatan sm vet om allt om dig, skit i dom. För jag kan gardera att ungen av dm smp fjollorna skulle ens våga prva på att leva som tjej eller kille under en hel vecka... Dom förstår inte blickarna, dom förstår inte ord man behlver utså eller extra koll på krkrt eller id-krt.

Låt dom vara tills dagen dm vill försöka sätta sig in i situationen. Acceptera dig själv för den du är och lämna nötterna vid sidan om. SEN när tiden är innen för en operation, ta tag i allt då! Bestäm om det är värt att operera sig eller inte, men för guds skull stressa inte! Det är ditt könsrgan som står på spel och bara för att du anser dig mer kvinna eller man med en operatin betyder det INTE att imvärlden gör det... Dessutom kan jag ge som råd, att vara en ffentlig person kommer tyvärr aldrig bli en fördel, tro mig jag vet!