Tar tag i mailen om 5-10 min!

Hej på er, nu har jag suttit i telefonen i snart 3 timmar ch letat hund salon... Resultat 0 och jag som verkligen inte kan ta ett nej har sökt genm HELA Jönköping län... Eftersom jag har 0 i kändisskap här inser jag hur oehört meningslöst mitt liv känns, haha! Brukar i vanliga fall kunna gå före, men nu?! Nepp, helt meningslöst, haha!

Ikväll blir det sitta med jobb och ta tag i mailen som jag glömt... Men inna jag gör något annat ska göra en macka och nu har jag även eget smör så jag slipper på mjölkprodukter i mig! Men tillbaka till det jag började prata om, eftersom jag snart ska få nytt place där allt är mer nytt måste vi in i gammla mönster och då främst för lillen. Måste även klicka hem nya diamant bokstäver och se om jag kan hitta ågot snyggt Gucci plagg till henne och eventuellt ett halsband av det märket :)