Unnar mig ledig tid i 4:an!

Hej på er, nu är jag äntligen tillbaka efter massa jobb, verkligen avskyr början av veckan och då pga mig själv... Varför sparar jag alltid allt jobb?! Helt ologiskt! Nu sitter jag och väntar på sista mötet ska börja innan jag ska iväg och handla. Imorgon är jag åtminstonde LEDIG! Ska verkligen njuta av varje sekund och sova ut, hihi ^^

Jag är lite sugen på att börja med linas matkasse, min tjejkompis Nettan gjorde det nämligen och hon verkar vara jätte nöjd! Kanske värt att försöka och få insperation av olika recept som finns med?! =) Dessutom tar jag hellre det än att behöva handla själv, as trist! Samt att såfort alla saker är ur i denna lägenheten tänkte jag skaffa städhjälp. Bara tanken att damsuga och moppa 94 kvadrat får mig må dåligt, haha! Kanske lite väl lat, men andra sidan har jag ett jobb att sköta så om jag unnar mig lite ledig tid anser jag det är okej :) Nu inväntar jag sista mötet som är en intervju sen blir jag "typ" ledig om man bortser från dagens vlogg!


 

1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Gott med choklad :D

2 Molly Nilsson

skriven

Håller helt med dig, dock att det ger konsekvenser av för mycket, haha xD