Vad hade du valt?!

Om du fick en chans att gör vad du fick göra i livet, vad hade det då valt då?! Tänk dig precis vad som helst musik, tv, matlagning, måla, driva eget, frisör etc. Jag är jätte nöjd med mitt nuvarande jobb, men OM jag hade fått välja på nytt hade fnog fått välja något långt från det jag har idag som... Kanske inom någon sport eller inom musik.

Det jag vill ut med detta är att drömmer du om att göra något som du idag inte gör. Fråga dig själv varför du inte är där och om du är berädd att vilja nå målet. Jag hör dagligen folk som tröttnat på sina jobb eller har jobb bara för ha ett jobb. Jag skulle aldrig kunna ha det så eftersom jag MÅSTE brinna för mitt yrke annars blir det inget bra... Inga drömmar är för svåra att nå så länge man vill och tror på sig själv. Kom ihåg ingen kommer tacka dig för att du slösat bort 15-30 år på ett jobb du ändå inte brinner för!