Vad har jag att förlora?!

Människor som bara släpper taget och kastar sig ut är bland det dels modigaste och finaste jag vet! Det kan vara att satsa på en dröm med eget företag eller en media karriär eller bara flytta utomlands och inte känna någon. Dessa personer är så WOW! Att lämna sin trygghets zoon och jag är så glad att jag har sånna människor kring mig. Dom får mig bli inspererad och tänka efter "Vill jag detta och är jag färdig med allt?"

Svaret är naturligtvis nej, haha! Jag har en position som ingen annna har. Jag skulle kunna lämna Sverige 6 mån och leva på mitt bloggande i ett nytt land och lära känna nya människor. Det lockar väldigt och jag är lite sugen att lämna Sverige en liten stund till något varmare land. Frågan är om jag ska ha det som slut mål nästa år när kylan börjar närma sig?! Vad har jag att förlora?! Jobb är redan check, bara jag har min utrustning med mig och internet kan jag klara mig fint! ;)