Vill inte kategorisera mig!

Hej på er alla sötisar, hoppasallt är bra med er och att ni mår bra! Dagen har varit riktigt härlig, typis höst dag med sol och blåst, haha! Jag har haft fullt upp sen jag kom hem och vi ska iväg igen vid kl 17:00 för att äta lunch med min killes föräldrar, bror och hans familj. Vilket ska bli super mysigt och tror dom skulle bjuda på lax, men inte helt hundra!

Som ni vet ska jag inte äta kött men eftersom jag ite valt att kategosera mig som vare sig vegan eller vegetarian anser jag själv att valet är mitt till mat. Däremot vill jag alltid så ofta man kan prioritera att inte äta kött och mjölkprodukter. Som tex igår då det blev sushi. Dom hade bara med lax och räkor som ingick så hade inte speciellt mycket till val... Det enda jag absolut inte äter är köttfärs, men det kan jag berätta en annan gång om varför, haha! Nu måste jag skynda mig för annars lär vi bli sena som always, haha!


 



1 josephine Asplund:

skriven

Hoppas du haft en bra vecka och är taggad inför helgen/höstlov!
Kramar<3

2 Molly Nilsson

skriven

Aw tack ska du ha, hoppas ditt lov blir super fint och se till att vila upp dig rejält inför skolan nu med massa skoj! Kramiz <3