50 tals resturang!

Hej på er alla finisar, har precis jobbat ikapp vloggarna från helgen och känns super! Så himla skönt att ha det gjort! Verkligen älskar gilla lite i förväg ch har bara 1 sak jag ska spela in och får se om det blir ikväll eller imrgon?! Övrigt av dagen har jag gjort knappt någonting vettigt, haha! Låter lite som always, haha! Ska göra iordning lite mat innan jag drar mig tll gymmet för att belöna mig själv för att allt jobb redan är kart!

Lägger upp bilder frå helgens födelsedagslunch eller vad man ska kalla det. Super mysig resturang, hade bara mikn burgae varit lite mer nogrann utvald hade det  fått en fet tumme upp, men nu vart det inte mer än ok. Men dom andra verkade åtminstonde nöjda och det är väl alltid bra! Nu ska jag redigera sista ch sen har ni 2 vloggar att kika på :) Iaf jag tog en Veg-burgare och en milkshake och fick trevligt sällskap och även en "servetris" brevikd mig, haha! Glömde betick ch min killes kusins dotter var jätte söt och hämtade till ss som hade glömt, sweet!






1 Nattaly:

skriven

Ååh I Love It! Älskar retro!

3 Angelica:

skriven

ser jättemysigt ut(:

2 Angelica

skriven

ser jättemysigt ut(:

4 Molly Nilsson

skriven

Nattaly Jag med, älskar den stilen blir lite som dra tillbaka tiden :)

Angelica Den var helt okej, föredrar en annan vegburgare så helt ok! :)