75% är utan föräldrar!

Något som fick mig att tänka till lite extra på är att nästa 75% av alla vuxa har ingen mamma eller pappa kvar... Så himla hemskt och när man väl har dem tar man dom förgivet så himla mycket! I helgen gjorde jag iaf en god järning och städade övervåningen dels för att Papi tvättade rödan men också för Mami hade ont i axlarna =/

Vi som har kvar våra föräldrar måste verkligen ta till vara på det mer, spelar ingen roll om det ska vara gåvor som kostar eller inte. En kram eller massage hade varit minst lika uppskattat som en dyr märkesväska om inte mer! Även om man har det tufft med sina nära, glöm inte att dom försöker så gott dom kan även om man engång inte trodde det, haha! Jag har börjat inse det mer och mer. Så inför nästa helg ska jag försöka bidra mer när jag ändå är hemma och hälsar på.