Allt går emot mig! 5/9

Hej på er, hoppas ni mår etydligt bättre än mig för jag mår verkligen inte bra... Vaknade kl 03:00 och kunde inte somna om och sedan har jag varit igång sen dess... Hjärnan har mer eller mindre känt som mos och inte nog med detta kan jag inte få t mina hormoner eftersom min lapp är spårlöst borta... Mitt nya person nr krånglar, därför deti nte går med legg... Asså jag hatar mer eller mindre allt och alla idag känns det som eller iaf till en viss gräns, haha!

Käns mig som ett minfällt där minsta lilla fel ord kan få mig antingen att explodera eller bara bryta ihop... Sen funkari nte toan eller duschen ,asså jag hoppas innerligt det blir klart denna veckan och fan ta dom om dom pajar skiten, då blir jag sur... Vilket jag iof redan är, så skillnaden blir väl inte extrem, haha! Åh palla inte, aja nu ska jag sova, sen redigera videon för dagen och så hörs vi mer sen igen, puss på er!