Allt går runt!

 Hej på er alla finisar, jag har inte glömt er men suttit med redigering fram tills nu... MEN nu är det klart och kan slappna av, vilketär toppen! Ska inom kort byta om för att gå till gymmet och svettas lite och är så stolt över mig själv att jag lyckats gå dit alla dagar från tisdags! Fick se at jag laggt på mig 20 kg och det förklarade allt varför mina byxor såg ut som små tjocka korvar, haha!

Sen nu när jag laggt om min kost till veg är detmycket enklare också och känner mig mycket piggare! Verkligen älskar att man får ihop ardagen nu med jobb och fritid, super verkligen! Gjorde ett försök att vlogga igår men det blev skit eftersom allt fuckade upp, haha! Men får se om jag lägger upp den och så himla rligt att ni ger respons på mina videos som jag gör, toppen! Det känns så himla skönt för mig att få bekräftat att slitet lönar sig, ni är så FAB! =D Nu ska jag svara på lite komentarer och sedan blir det mailjbb undertiden jag står på gymmet, inte helt fel!