Älskade Mamma och Pappa!

Jag måste verkligen hyllan min underbara mamma som tidigare i veckan var min Hero! När jag åkte från lägenheten tänkte jag att jag tankar i stan och den lilla lampan visade på 1 plopp precis när jag svängde in till bensinstationen då jag upptäckte att min MK-lånbok låg i min D&G-väska... KUL! Brukar ha den till möten jag går på, AS DUMT JAG VET! Men turligt nog fick jag tag på Mamma som kom till undsättning och tankade rödan och bjöd på lunch. Jag kan inte tacka min mamma nog för allt hon gjort för mig och inte heller min Pappa. Dom om någin vet att jag är virrig som en höna inför slakt och trots det är dom allltid redo att hjälpa till!

Fick snällt vänta och tillslut kom hon och räddade mig ur min kniviga situation och detta är en av 1000 gånger. Hade jag blivit fast i stockholm rånad hade jag lovat med garanti att dom hade hjälpt mig på något eller annat sätt. Mina föräldrar är verkligen bäst på alla vis ch endag vet jag att dom kommer inte finnas här. Därför vill jag verkligen visa min tacksamhet och stå vid deras sida när det väl behövs! Vi må bli arga på varanda som vilken familj, men i slutet blir vi alltid sams och vi hjälper varandra på olika plan, därför är båda mina föräldrar mina stora hjältar!