Bara ett stenkast bort! 13/9

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och ska inom kort iväg för att köpa lite frukost. Som ni vet har jag tisdagar och torsdagar som äta ute dagar, riktigt nice! Dessutom är det perfekt om man har tomt på idéer för oftast brukar mina inlägg komma genom dom stunderna! Dessutom kan det vara ganska roande att se folk gå utanför och vissa har bråttom medans andra lunkar, himla skoj!

Idag ska även vår Toa funak igen, asså jag dör, så himla skönt! Duscha, skita och tvätta av sminket, perfekt! Verkligen saknat det massor och hoppas inget går snett! Fick veta att budgeten för detta har redan spruckit, men vad kan man förvänta sig när hyresnissarna försöker snåla med sina projekt... Aja hoppas vi får lägenheten vi ska buda på, 2 rum mer asså perfekt! Min walk in closet är bara ett stenkast bort, underbart!