Blev överraskad!

Hej på er, kom ganska nyss hem och är i full gång med att göra lite mat och ska bli så gott! Verkligen älskar att stå framför spisen även om det är ganska nytt för mig, haha! Dessutom slapp jag det igår och blev bjuden på svmpstuvning av killen, blev lite förvånad när han stod där, haha! Matlagning har jag endast sett hnom i max 5 gånger om ens det... Funderar faktiskt ge honom en kurs i matlagning av någon som kan alltså inte mig, ett "proffs" eller vad man ska säga.

Att bero på någotmindre så är nu höstförkylningarna på ingång vilket verkligen märks... Verkligen avskyr att vara sjuk och hoppas jag slipper det! Tror jag inte varit sjuk ordentligt under 3-4 år nu, riktigt härligt! Verkligen super! Passar på att lägga upp en bild från stuvningen igår.


 
1 Elin:

skriven

Åh ser ju helt underbart ut!

2 Molly Nilsson

skriven

Det var riktigt gott, verkligen skönt att slippa stå i köket för engångs skull! :)