Dags att komma i form!

Hej på er alla finisar, förlåt för veckans uppdateringar men mina hormoner balans tar verkligen död på mig... Är väldigt ojämn i mitt hmör och orkar knappt uppdatera, även om jag borde... MEN måste fokusera och ge er inlägg när ni faktiskt väntar er det! Precis gjort lite mat och funderar på att spela in en video. Blir så himla inspererad av andra youtubers som levererar dag efter dag, helt otroligt!

Men nu till mig, jag har faktiskt bestämt mig för att åka till gymmet så fort maten smällt. Jag vill verkligen komma igång med träningen och min kost igen och vet att enda gångerna jag sköter min träning är när jag äter vegetariskt... Vet inte varför det är så, men känner jag har mer energi då och även när jag utesluter meeriprodukter så mycket jag kan. Så imorgon ska jag handla lite veg mat och funderar faktiskt på bli helt vegan, men kan berätta mer om varför i ett inlägg imorgon. Nu ska jag jobba ikapp lite och så hörs vi mer sen igen, puss på er!