Enkel utgång, slagsmål, nr på lapp och skjuts hem av främling!

Helgen som var vill jag knappt berätta om asså OMG! Allt som hände var något jag inte är van vid förutom en grej men det tänker jag inte ens ta upp, haha! Det började oskyldigt med lite drinkar med ett par och en till och jag kom dit vid kl 20:30 och se gick det bara utför... Vi gick mot en liten krog där vi slog oss ner och ena killen efter den andra spanade in mig, vilket märktes, haha! Mötte 2 till som jag följde med till en annan krog och då var kl 2, ah ni hör...

Drack lite smått och dessutom fick jag en killes nr asså wtf?! Grejen var att han öppnade min cider och då sa jag "kolla vilken gentleman, din flickvän måste vara väldigt nöjd med dig" därefter fick jag hans namn och nr, haha! Strax innan vi skulle gå vid 4-5 blev det slagsmål och en slog blodig, herre gud! Det är något med killars testosteron som gör dem mordbenägna, aldrig fattat det och då är jag mellan dessa 2 världar, haha! Iaf efter den ana backat fick jag skjuts hem och mer än så får ni inte veta, haha!

Bästa citatet igår var utan tvekan Bellas "Här vilar ...... CP "han gjorde så gott han kunde"
Hahaha dog mer eller mindre xD