Färre inlägg?!

 Ibland känns det som jag kastar bort mycket jag engång brann för, bloggen har en stor del till detta och NEJ jag ska inte lägga ner den! Jag vet bara inte hur jag ska få insperationen igen... Är lite inne på att skaffa en assistent, men bli inläggen opersonliga då?! Blir det jag som driver bloggen eller en annan?!

Det är många frågor som inte fått svar och egentligen ska jag egentligen ha 1 dag i veckan jag får göra exakt vad jag vill för att komma på grön kvist igen, men glömmer av det alltid! Måste vrkligen ta tid att vara lite för mig själv också och fattar inte hur andra bloggare fixar sina bloggar och en youtube-kanal?! SJUKT svårt! Förvisso kansek dom uppdaterar mindre än mig men är det det som är nyckeln till lite lugnare dagar och mer fokus på bloggen tro?! Helt lost men kommer väl igång allt eftersom!