Fint avslut! 17/9

Go kväll alla bloggläsare, sorry för gårdagen men jag hade verkligen fullt upp, ska berätta! Blev jobb fram tills 16 och var helt slut när allt var klart, men är en himla skön känsla ändå! Sen stack jag ut med Bella och Angelique, hoppas jag stavar rätt nu! :) Vi tog en sen lunch vid 18:00 och jag var sen as always och fick inte tag på någon taxi... Asså fatta vad glad jag var att ara tog 8 cm klackar, haha!

Vi slog oss ner och tog en bit mat och pratade massor om allt och ingenting. Allt från boys till band jag aldrig hört talas om, haha! Tog en fläskfile och jag vet att jag ska trappa ner på köttet, men tänkte det kunde bli ett fint avslut. Ska åka senare idag och köpa lite veg mat, har typ 0 hemma och ska bara fylla på lite :) Bella berättade någOKEJ jag var inte riktigt nykter, men aja trevlöigt hade vi iaf!

Ikväll blir det myskväll med massa gott och ska nu iväg och spelai n lite matrial som skak omma upp imorgon eftersom videos aldrig kom upp i veckan... MEN till mitt försvar var jag knappt hemma i torsdags, haha!