Har en liten minigris! 21/9

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra för det gör jag! Idag är det faktiskt min lediga dag eller hur man ska säga, haha! Jag ska iaf inte sitta med massa redigerande m jag nu inte måste eller känner för det, haha! Tänkte faktiskt städa och göra iordning här hemma och nu är det för visso 10000 x enklare än vad det var i helgen, asså OMG! 5 timmar tog det mig och då var inte ens damsugningen med räknad, asså what?!

Jag kan med största sannolikhet säga att hadeinte jag tagit hem om hemmet här hemma hade det sett ut som SKIT och det VET JAG! Jag provade att inte hjälpa till med städningen (notera att detta var inann vi delade upp sysslorna) och det gick 3 veckor och högarna kom och skräper blev mer och mer. sen i början på 4 veckan då fick han nog och började städa, haha! Killar kan om dom vill, b ara att man får hjälpa till att få dom fatta det själva. Sen händer det fler gånger som om vi ska ha fest här eller om hans kusin kommer över då städas det, men annars aldrig... Nu vet ni det jag är ihpp med en liten gris, haha! Skämt och sido dags att dra igång dagen, bloggar mer sen igen, puss på er!