Hemma hos föräldrarna! 3/9

Go kväll alla bloggläsare, ledsen för sen uppdatering men datorn här borta funkarinte... Hade helt glömt detta och fick låna Mamis för ett snabbt inlägg, TACK! Är just nu i full gång med att färga håret och hitills ser det inte alls bra ut, haha! Asså hoppas mitt silver schampo kan rädd min situation! Just nu sitter vi och fikar och lyssnar på Lena Philipsson, lite sugen på fija med knuff och se om jag är lika duktig som jag engång var. Eftersom både datorn och Tv:n är döda känns livet ganska meningstlöst på ett sätt, så vi får umgås som jag gjorde på den gammla goda!

Var på ICA tidigare idag shoppade lite hårfärg och en olja som ska evetnuellt vara bra till mitt löshår. Givetvis är dom lite dyrare oljorna bättre, men tänkte kunde ha dom dagarna jag är akut behov av någon olja eller om man vill spara in dom andra oljorna, hihi ^^ Såg på olika bloggar att den var helt okej så hoppas på det nu! :)

Bild kommer