Hemska tanke!

En tanke som skrämmer mig för varje dag är när min lilla bäbis kommer gå bort... Nu är hon inte mer än 2 år vilket jag är glad för! Men bara tanken av att inte ha någon som kommer och möter mig vid dörren eller vill följa med till Skövde. Min lilla plutt har verkligen varit med mig från dag 1 till idag och när hon bröt benet var jag alltid nervös infrö narkosen...

Man vet att om något går fel och hon inte vaknar upp kommer jag ALDRIG få se henne igen... Under 8 v i rad sövde dom henne och oron över att imorgon kanske hon inte finns var bland det värsta som fanns! Jag minns att jag knappt kunde osmna och dagen hon förvinner för gott kommer jag utan tveka må så dåligt att jag tappar allt och hela min värld rasar. Djur har en påverkan för oss människor och dom blir verkligen våra bästa vänner, oavsett storlek!