Känns skönt! 20/9

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er för medm ig är dettoppen! asså gårdagen var helt AMAZING! Blev bjuden på svapstuvning på macka eller vad det heter och var toppen! Ibland överraskar killar mig när dom lagar mat för ca 78% av dom jag varit tillsammans med har INTE kunnat göra mat och OM dom nu gjort det har det varit långt från gott!

Hur som haver, ny dag med ny möjligheter och idag har jag ett möte kl 13:00 och OM jag hinner ska jag ner till bilaffären för att provköra 2 eller 3 bilar. Känns så sjukt attnågot jag engång drömde om som sedan gick i kras och nu är aktuellt kan bli sant, helt underbart! Aja dags att dra igång dagen, bloggar mer sen igen, puss på er!

Åh bero på bildflödet till bloggen är det för min Iclude inte funkar, as jobbigt... Hoppas jag kan lösa det inom korto ch har ni idéer får ni jätte gärna hojta till, jag och teknik suger, haha!