Låter rätt person komma in!

Att bli sårad är något bland det värsta som finns och jag är en sån person som tar det väldigt hårt. Där av att jag backar väldigt ofta om jag inte litar på personen eller anser att han inge angagerar sig. Det som är väldigt klassikt för mig är att jag slutar höra av mig och backar steg för steg. Raderar personen ur kontaktlistan och det är väl en mer försvarsgrej... Vet det är jätte dumt och många killar som börjat ragga och vill ses har jag aldrig träffat pga att jag backar...

Jag vet att man borde lägga i högsta växeln, men jag har varit feg och försvarar mig hellre. Jag vet om att jag inte är perfekt och tror jag nervärderar mig OFFTA... Men det är enbart för jag är räddatt bli sårad och känner jag inget för personen spelar det inge roll om han hör av sig eller ej. Jag klarar mig fint utan att bli sårad. Dom killar jag varit tillsammans med har verkligen ansträngt sig och visat sin uppskattning och KEMPAT! Då släpper jag på mina spärrar och när jag väl lär käna personen och känner till lit vågar jag ge tillbaka innan dess är det en mur jag har som blockerar alla känslor. Med andra ord jag är jävligt komplicerad och släpper bara in rätt person i mitt liv.