Lillen ska bli nakenfis! 26/9

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er för med mig är det toppen! Ska inom någon timme iväg till Skövde för att kika lite i affärer, ta något att äta och FRÄMST få klorna fina på nytrt, så himla skönt! Skulle gjort det i helgen, men eftersom det var fullt upp med nanngivning och födelsedagsfirande fick det gå först. Men fick tid idag vid kl 14:00 och det känns kanon att få dom vassa på nytt! Dessutom ska jag boka tid för lillen i helgen så hon blir fin igen. Dock tycker alla hon är sötast med päls... FINE det kan kanske stämma till 1% men det är inte odm som måste tvätta bajs från rumpan på henne, haha!

Ska även försöka få bult på datorn innan jag åker så den blir "normal" och tänkte jag vloggar dessutom eftersom helgens vloggar blev sådär, iaf lördagen. Nu ska jag fortsätta jobba och så hörs iv mer sen igen, puss på er!